עד 30% הנחה באתר | כולל כפל מבצעים

חייגו אלינו:

03-9430421

fly מאווררים - מאווררי תקרה מעוצבים וחכמים

בלוג

מאווררי תקרה, מאווררי קיר ומאווררי רצפה - כל מה שצריך לדעת

מאווררי תקרה, מאווררי קיר ומאווררי רצפה – כל מה שצריך לדעת

מאווררי תקרה, קיר ורצפה הם שלושה סוגי מאווררים שונים שהמכנה המשותף ביניהם טמון בעובדה ששלושתם מהווים אמצעי פרקטי ליצירת משבי רוח נעימים וקרירים בחלל בו הם ממוקמים או מותקנים. מאווררים אלו נועדו בין היתר לצרכי הפחתת השימוש במערכות המיזוג, ולכן, כל אחד מהם נחשב למוצר חשמל חסכוני לצרכי הפחתת עומסי החום בסביבת המגורים/עבודה או כל מקום אחר בו הם מותקנים או ממוקמים. חשוב לנו לציין שלכל אחד מסוגי המאווררים הנ”ל (תקרה, קיר ורצפה), קיימים עשרות דגמים שונים הנבדלים זה מזה בגודלם, עוצמתם והסגנון העיצובי שלהם. בעמוד שלפניכם, תוכלו למצוא מידע כללי על כל אחד מסוגי המאווררים.

מאווררי תקרה

מאווררי תקרה הם הגדרה כוללת לכל סוגי הדגמים המיועדים לתלייה בתקרת החלל המיועד. מאווררים אלו מגיעים עם 2, 3, 4 או יותר להבים (כנפיים) שבעת הפעלתם הם אלו המייצרים משבי רוח קרירים ונעימים בשטח החלל. את אורך הלהבים במאווררי תקרה ניתן להתאים על פי גודל החלל המיועד אותו אתם מעוניינים לכסות, כאשר מאווררי התקרה פועלים באמצעות מנועי AC או מנועי DC.

כיום, תוכלו ליהנות מעשרות דגמים של מאווררי תקרה מעוצבים המגיעים בגוונים שונים הניתנים לבחירה. כמו כן, תוכלו למצוא דגמים שונים של מאווררי תקרה עם גופי תאורה, וזאת לצד דגמים מיוחדים של מאורר תקרה עם שלט רחוק. בדגמים מתקדמים יותר של מאורר תקרה עם תאורה תוכלו למצוא מאווררי תקרה חכמים המגיעים עם אפליקציה ייעודית באמצעותה תוכלו להשיג שליטה מלאה וחכמה דרך הטלפון החכם שבידיכם. אפליקציה זו מאפשרת לבצע פעולות הדלקה וכיבוי מכל מקום ובכל רגע נתון, וזאת לצד פעולות תזמון שעות ההדלקה והכיבוי של המאוורר, פעולות לבחירת עוצמת המאוורר ופעולות הפעלה וכיבוי של גוף התאורה ובחירת צבע העור.

מאווררי רצפה

מאוורר רצפתי הידוע גם בשם מאוורר עומד הוא למעשה מאוורר המגיע על גבי עמוד המיוצר מחומרי גלם שונים. מאווררי רצפה פועלים אף הם באמצעות מנוע ייעודי שבעת הדלקתו הלהבים נכנסים לפעולה והם אלו המייצרים משבי רוח נעימים וקרירים באזור בו ממוקם המאוורר. במאווררים אלו ניתן לכווננן את ראש המאוורר באופן כזה שינוע מצד לצד ו/או יעמוד במקומו ויפזר רוח רק לכיוון אחד.

מאווררי קיר

מאווררי קיר הם הגדרה כוללת למבנה מאוורר הניתן לקיבוע על גבי קירות, כאשר הקיבוע מאפשר למאוורר לנוע מצד לצד ולפזר אוויר קריר ונעים לכל שטח החלל בו מותקן המאוורר. בדומה לסוגים האחרים של המאווררים, גם מאווררי הקיר פועלים באמצעות מנוע ייעודי שבעת הפעלתו על ידי חיבור לנקודת חשמל, גורם ללהבים של המאוורר להסתובב במהירות כזו או אחרת הניתנת לבחירה.

fly מציגה: מאווררים מעוצבים ואיכותיים

אצלנו ב-fly, תוכלו ליהנות מהיצע מרשים ומיוחד של מאווררי תקרה חכמים ומעוצבים, מאווררי קיר איכותיים ומאווררי רצפה חזקים במיוחד. כל דגמי המאווררים שלנו עומדים בכל דרישות התקן והם נחשבים למאווררים הטובים ביותר בישראל המיוצרים תחת תהליכי פיקוח של בקרת איכות ובאמצעות טכנולוגיות ייצור מובילות מסוגן.

בין היתר אנו מתמחים מייבאים ומשווקים מאווררי תקרה, קיר ורצפה מעוצבים המשדרגים כל חלל בו הוא ממוקמים או מותקנים. כמו כן, אנו החברה היחידה בישראל המאפשרת לכם ליהנות מאפליקציה ייעודית להשגת שליטה מלאה וחכמה על כל דגמי מאווררי התקרה אותם אנו מייצרים. למידע נוסף על כל אחד מסוגי המאווררים לחצו כאן

מאמרים נוספים

להתחלת השיחה
💬 איך אפשר לעזור?
היי 👋 כאן נציג של Fly Fans,
איך אפשר לעזור לך?