עד 30% הנחה באתר | כולל כפל מבצעים

חייגו אלינו:

03-9430421

fly מאווררים - מאווררי תקרה מעוצבים וחכמים

בלוג

חכם ומסוגנן - מאוורר תקרה עם תאורה ושלט רחוק

חכם ומסוגנן – מאוורר תקרה עם תאורה ושלט רחוק

החלטתם לרכוש מאורר תקרה ומתלבטים לגבי מאוור עם או בלי גוף תאורה? במאמר שלפניכם תוכלו למצוא את כל הסיבות לרכישת מאוורר תקרה עם תאורה.

מאווררי תקרה מודרניים הם הגדרה כוללת לדגמים מעוצבים שונים של מאווררי תקרה, המגיעים עם או בלי גוף תאורה. דגמים אלו ניתנים להתקנה בכל חלל מגורים או עבודה והם מתאפיינים גם במראה מרשים ומסוגנן וגם ביכולת עבודה מרשימה במיוחד. מאווררים אלו, מגיעים בדרך כלל עם מנוע DC הנחשב למונע עוצמתי יותר וחסכוני הרבה יותר בהשוואה למנועי AC באמצעותם פעלו מאווררי התקרה מהדור הישן.

מאווררי תקרה עם תאורה – כל היתרונות

רכישה והתקנה של מאווררי תקרה מודרניים עם תאורה, תאפשר גם לכם ליהנות מהיתרונות הבאים:

  • מוצר חשמלי משולב המאפשר לכם ליהנות גם מגוף תאורה מרכזי בחלל החדר וגם מאמצעי יעיל במיוחד ליצירת משבי רוח נעימים וקרירים בחלל החדר.
  • גוף תאורה איכותי המספק מענה מושלם לצרכי הארת החלל בו מותקן המאוורר
  • גופי תאורה בגדלים שונים הניתנים להתאמה מלאה בהתאם לגודל החלל בו מותקן המאוורר

מעבר לכך, חשוב לציין שישנם דגמים של מאווררי תקרה מודרניים המשלבים בתוכם תאורה חכמה, המאפשרת שליטה על צבע ועוצמת האור.

מאווררי תקרה עם תאורה ושלט

דגמים מתקדמים יותר של מאוורר תקרה עם תאורה מגיעים עם שלט רחוק המאפשר לכם ליהנות משליטה מלאה גם על המאוורר וגם על גוף התאורה. מאווררי תקרה עם תאורה ושלט הם ללא ספק המוצר האופטימאלי ביותר עבור כל אילו מביניכם המעוניינים להשיג שליטה מלאה על גוף המאוורר וגוף התאורה מרחוק. מאוור תקרה עם שלט יאפשר לכם בין היתר לשכב במיטה ולהפעיל או לכבות את גוף המאוורר וגוף התאורה בהתאם לצורך.

מאווררי תקרה חכמים ומעוצבים

דגמים מתקדמים יותר של מאווררי תקרה מודרניים, מאפשרים לכם ליהנות מדגם ייחודי של מאוורר תקרה חכם. דגם זה מגיע עם אפליקציה ייעודית באמצעותה ניתן לשלוט בכל גוף המאוורר (וגוף התאורה כאחד) דרך הטלפון החכם שלמעשה מהווה תחליף מודרני לשלט הרחוק. יחד עם זאת, חשוב לציין שגם בדגמים החכמים המגיעים עם אפליקציה ייעודית, השלט הרחוק הוא חלק בלתי נפרד מהאביזרים הנלווים של המאוורר. את הדגמים החכמים של מאווררי התקרה המודרניים ניתן לחבר למערכות בית חכם, ובתוך כך, להשיג שליטה נוספת על פעולת ההדלקה והכיבוי של המאוורר.

כל דגם של מאוורר תקרה חכם מגיע עם אופציה להוספת גוף תאורה חכמה, שלמעשה מספק תאורה עוצמתית לחלל החדר בהתאם לגודלו. בדגמים אלו, תוכלו לשלוט בעוצמת וצבע האור ולהתאים אותו לצרכי התאורה הנחוצים לכם לאורך כל שעות היום וימות השנה.

חשוב לדעת שמאווררי תקרה מודרניים, נועדו גם למטרות יצירת משבי רוח קרירים ונעימים בחודשי הקיץ וגם לדחיסת אוויר חם כלפי מטה במהלך חודשי החורף באמצעות שינוי כיוון הכנפיים.

מאוורר תקרה חכם

מאווררי התקרה החכמים של חברת fly

חברת fly העוסקת ומתמחה בתהליכי פיתוח, עיצוב וייצור של מאווררי תקרה מודרניים, היא החברה היחידה בישראל המאפשרת לכם ליהנות מדגמים מתקדמים של מאווררי תקרה חכמים המגיעים עם אפליקציה ייעודית באמצעותה תוכלו לשלוט גם בגוף המאוורר וגם בגוף התאורה דרך הטלפון החכם שבידיכם. מאווררי התקרה של fly מגיעים עם מנוע DC עוצמתי המאפשר 6 רמות שונות של מהירויות סיבוב של הכנפיים. כמו כן, חשוב לציין שמדובר במאווררים מעוצבים המאפשרים לכם לבחור את הצבע של הכנפיים, את הצבע של גוף המאוורר ואת הצבע של מוט התלייה, ובתוך כך, להתאים את המאוורר לעיצוב הכללי של החלל בו בחרתם להתקין את המאוורר.

כל דגמי המאווררים החכמים והמעוצבים של החברה מגיעים עם 10 שנות אחריות על המנוע ושנת אחריות על יתר מרכיבי המאוורר. לרשות החברה, דגמים מעוצבים של מאווררי תקרה עם תאורה בהם הכנפיים מיוצרים מעץ מלא שגם אותם ניתן להתאים לגוון המועדף עליכם מבין האופציות העומדות לרשותכם.

לסיכום

מאוורר תקרה עם תאורה ושלט, יאפשר לכם ליהנות מנוחות מרבית בכל הנוגע לתפעול המאוורר וגוף התאורה המובנה בתוכו, ותוך כך, ליהנות ממוצר חשמלי אופטימאלי ליצירת משבי רוח קרירים או חמים בהתאם לעונת השנה.

מאמרים נוספים

להתחלת השיחה
💬 איך אפשר לעזור?
היי 👋 כאן נציג של Fly Fans,
איך אפשר לעזור לך?