עד 30% הנחה באתר | כולל כפל מבצעים

חייגו אלינו:

03-9430421

fly מאווררים - מאווררי תקרה מעוצבים וחכמים

בלוג

אלגנטיות טבעית: אמצו יופי נצחי על ידי התקנת מאוורר תקרת עץ

אלגנטיות טבעית: אמצו יופי נצחי על ידי התקנת מאוורר תקרת עץ

מחפשים אחר מאווררי תקרה מעוצבים ומיוחדים? זה הזמן לדעת הכול על מאווררי תקרה מעוצבים מעץ מלא

מאווררי התקרה המודרניים מאפשרים לכם ליהנות מהיצע מרשים וגדול של דגמים מעוצבים אותם ניתן להתאים לעיצוב הכללי של סביבת המגורים או המשרד. מבין כל הדגמים המעוצבים של מאווררי התקרה המודרניים, בולטים מעל כולם מאווררי תקרה מעוצבים מעץ מלא .

מאוורר תקרה מעץ מלא

כאשר מדברים על מאווררי תקרה מעץ מלא מדברים למעשה על מאווררי תקרה בהם הכנפיים מיוצרים מעץ מלא ברמת גימור מרשימה וגבוהה במיוחד, המגיעים באורכים שונים אותם ניתן להתאים לגודל החלל בו תהיו מעוניינים להתקין את המאוורר.

מאוורר תקרה מעץ מלא – למי זה יכול להתאים?

המראה האלגנטי והיוקרתי של העץ המלא, הופך את מאווררי התקרה המעוצבים מעץ מלא למאווררי תקרה היכולים להתאים לכל חלל מגורים או עבודה. בדרך כלל, התקנה של מאווררי תקרה מעץ מיושמת בחדרי אירוח מרכזיים כגון סלון ביתי, חדר המתנה משרדי, חדר ישיבות ויחידות הורים מרווחות בהן העץ הוא אלמנט עיצובי מוביל. בנוסף, מאווררי תקרה מעץ מלא יכולים להתאים למרפסות נוף ושמש ולגינות פרטיות עם מבנה פרגולה.

מהם הם היתרונות של מאווררי תקרה?

התקנה של מאווררי תקרה, תאפשר לכם ליהנות ממספר יתרונות מרכזיים כגון:

  • אמצעי חסכוני למטרות יצירת רוח קרירה ונעימה בחדרי מגורים ועבודה
  • מוצר חשמלי דקורטיבי היכול להתאים לכל חלל
  • מאוורר המאפשר לכם ליהנות ממספר רמות עוצמה משתנות בהתאם לתנאי מזג האוויר
  • מוצר חשמלי המותאם גם לצרכי יצירת רוח קרירה ונעימה בחודשי הקיץ וגם לדחיסת אוויר חם בחודשי החורף

וזאת לצד יתרונות נוספים ההופכים את מאווררי התקרה לאחד ממוצרי החשמל הרלוונטיים לכל סביבת מגורים או עבודה.

מה מאפיין ומייחד את מאווררי התקרה המודרניים המיוצרים מעץ מלא?

מאווררי תקרה מעוצבים מעץ מלא הם מאווררי תקרה מודרניים הפועלים באמצעות מנוע DC המתאפיין ביעילות אנרגטית גבוהה, דבר התורם לחיסכון משמעותי בהוצאות החשמל. מאווררים אלו, מגיעים בדגמים שונים שבחלקם ניתן למצוא גוף תאורה עוצמתי. כמו כן, חשוב לציין שמאווררים אלו מאפשרים לכם ליהנות ממספר מהירויות שונות של אוורור, דבר המסייע לכם לבחור את רמת העוצמה המותאמת ביותר של המאוורר לתנאי מזג האוויר בחלל בו הוא מותקן.

בדגמים המתקדמים יותר של מאווררי תקרה מעץ מלא, תוכלו ליהנות גם מאפליקציה ייעודית המאפשרת שליטה מלאה בתפעול המאוורר בכל רגע נתון באמצעות הטלפון החכם. אפליקציה זו מאפשרת בין היתר תכנון זמני הפעלה וכיבוי של המאוורר לצד מעקב אחר צריכת החשמל של המאוורר ופונקציות שימוש נוספות ההופכות את חוויית השימוש במאוורר התקרה לנוחה יותר וחכמה יותר.

מאווררי תקרה מעץ בהתאמה אישית

רכישה של מאווררי תקרה מעוצבים מעץ מלא, תאפשר לכם בין היתר לבחור את גוון העץ מתוך האפשרויות הקיימות, וזאת לצד האפשרות לבחירת גוף המאוורר ומוט התלייה של המכשיר. באופן זה, תוכלו להתאים את הגוון של גוף האוורור לגוון המרכזי בחלל בו בחרתם להתקין את המאוורר, ובתוך כך, לשדרג את סביבת המגורים או העבודה.

 

חברת fly מציגה: מאווררי תקרה חכמים יותר ויפים הרבה יותר

חברת fly מאווררים המתמחה בתהליכי פיתוח, עיצוב וייצור של מאווררי תקרה, מאפשרת לכם ליהנות מהיצע מרשים של דגמי מאווררי תקרה מעץ מלא. מאווררי התקרה של החברה מגיעים עם אפליקציה ייעודית לשליטה מלאה על המאוורר דרך הטלפון החכם, ובנוסף, הם מגיעים עם שלט רחוק לפיקוד מלא. כמו כן, חשוב לציין שמאווררי החברה ניתנים להתממשקות מלאה עם מערכות בית חכם מכל סוג.

מאווררי התקרה של חברת fly מגיעים עם 10 שנות אחריות על המנוע ושנת אחריות על כל מרכיבי המאוורר. בנוסף, מאווררי התקרה של החברה מיוצרים מחומרי גלם איכותיים ההופכים אותם למוצרי חשמל איכותיים ובעלי עמידות גבוהה לאורך שנים.

לצד דגמים מעוצבים של מאווררי תקרה מעץ מלא, החברה מאפשרת לכם ליהנות ממאווררי תקרה נוספים הניתנים להתאמה אישית על פי צבע הכנפיים, צבע גוף המאוורר וצבע מוט התלייה. אתם מוזמנים להיכנס לאתר החברה ולהכיר מקרוב את הדגמים החכמים והמעוצבים של מאווררי התקרה מבית fly.

מאמרים נוספים

להתחלת השיחה
💬 איך אפשר לעזור?
היי 👋 כאן נציג של Fly Fans,
איך אפשר לעזור לך?