עד 30% הנחה באתר | כולל כפל מבצעים

חייגו אלינו:

03-9430421

fly מאווררים - מאווררי תקרה מעוצבים וחכמים

בלוג

מאווררי תקרה יוקרתיים: מעלים את הנוחות והסגנון הביתי לגבהים חדשים

מאווררי תקרה יוקרתיים: מעלים את הנוחות והסגנון הביתי לגבהים חדשים

מאווררי התקרה חוזרים לאופנה והם מאפשרים לכם ליהנות מדגמים מעוצבים יותר, חכמים יותר וחסכוניים הרבה יותר.

מאווררי תקרה המשמשים כאמצעי ליצירת משב רוח נעימה וקרירה בכל חלל מקורה בו הם ממוקמים, חוזרים בשנים האחרונות “לככב” בסביבת המגורים, והם עושים זאת עם המון סטייל. מאווררי התקרה המודרניים, בניגוד לדגמים הישנים, מעוצבים יותר וחכמים יותר ומאפשרים לכם ליהנות ממגוון רחב של דגמים הניתנים להתאמה אישית בכל חלל בסביבת המגורים.

מה חשוב לדעת על מאווררי תקרה?

מאווררי תקרה פועלים באמצעות מנועי DC, הנחשבים למנועים בעלי יעילות אנרגטית גבוהה יותר ממנועי AC  באמצעותם היו פועלים מאווררי התקרה הישנים. מעבר לכך, חשוב לציין שמאווררי התקרה המודרניים מגיעים בדרך כלל עם 3 כנפיים, וזאת בניגוד למאווררי התקרה הישנים יותר בהם היו מופיעים בדרך כלל 4 כנפיים.

היתרונות הנלווים להתקנת מאווררי תקרה

התקנה של מאווררי תקרה יוקרתיים בסביבת המגורים תאפשר לכם ליהנות מהיתרונות הבאים:

  • מוצר חשמלי בעל יעילות אנרגטית גבוהה המובילה לחיסכון משמעותי בצריכה החשמל – גם בהשוואה לדגמים ישנים של מאווררי תקרה, וכמובן, גם בהשוואה לשימוש במערכות מיזוג ומזגנים.
  • פעולת אוורור שקטה ונעימה במיוחד – בניגוד לדגמים הישנים של מאווררי התקרה שהיו מרעישים בעת הפעלתם, כל הדגמים של מאווררי התקרה המודרניים מתאפיינים בפעולת אוורור שקטה.
  • מוצר חשמלי המאפשר לכם ליהנות מסירקולציה של האוויר לאורך כל ימות השנה, כאשר בחודשי הקיץ. ניתן לצנן את החלל ובחודי החורף ניתן לדחוס אוויר חם כלפי מטה ב
  • מבחר גדול של דגמים יוקרתיים ומעוצבים היכולים להתאים לכל חלל בסביבת המגורים, מהסלון הביתי, דרך חדרי השינה ועד למרפסות שמש מקורות וכדומה.

מה מאפיין ומייחד את מאווררי התקרה המודרניים?

מעבר לעובדה שמדובר במאווררי תקרה הפועלים באמצעות מנוע DC , הנחשב למנוע חסכוני יותר מבחינה אנרגטית, מאווררי התקרה המודרניים מתאפיינים בלהבים (כנפיים) מעוצבים ובצורה המייעלת את אופן יצירת משבי הרוח הנעימים והקרירים בחודשי הקיץ ואת דחיסת האוויר כלפי מטה בחודשי החורף (תוך כדי החלפת כיוון התנועה שלהם). מעבר לכך, חשוב לציין שמאווררי תקרה מודרניים הם מאווררי תקרה מעוצבים יותר ומרשימים יותר, ולכן, הם יכולים לשמש אתכם כאמצעי דקורטיבי לכל דבר ועניין לצורך השלמת העניין העיצובי בחלל החדר בו בחרתם להתקין את המאוורר.

בנוסף, חשוב לציין שקיימים דגמים של מאווררי תקרה יוקרתיים המגיעים עם אפליקציה ייעודית באמצעותה ניתן לשלוט בכפתורי ההפעלה והכיבוי של המאוורר, ובתוך כך, לייעל את פעילות המאוורר בהתאם לצרכי השימוש שלכם בו. כמו כן, חשוב לציין שישנם דגמים של מאווררי תקרה מודרניים המגיעים עם מנוע עוצמתי וחזק הפועל ב-6 דרגות עוצמה שונות.

מאווררי תקרה יוקרתיים בהתאמה אישית

מאווררי תקרה יוקרתיים לבית הפרטי או לדירת המגורים, יכולים להיות מותאמים אישית לכל חלל מגורים, וזאת באמצעות בחירת גוון גוף המאוורר, צבע הכנפיים של המאוורר ומוט התלייה של המאוורר. בכל הדגמים המודרניים של מאווררי התקרה, התצורה המודרנית של כנפי המאוורר שונה מהתצורה הקלאסית, דבר המוסיף עניין חזותי למאוורר, אך חשוב מכך, מסייע לתפקוד פונקציונאלי של המאוורר בכל טמפרטורה. ההתאמה האישית של מאווררי תקרה מודרניים, מאפשרת לכם להתאים דגם עיצובי כזה או אחר לסלון הביתי, לחדרי השינה, למרפסת ולכל חלל אחר בשטח הבית או הדירה.

מאווררי תקרה יוקרתיים ומעוצבים זה fly

חברת fly מאווררים העוסקת ומתמחה בתהליכי פיתוח, ייצור ושיווק של מאווררי תקרה מודרניים ומעוצבים, מאפשרת לכם ליהנות מהשילוב המנצח בין מאווררי תקרה חכמים המותאמים לסביבת המגורים המודרנית לבין מאווררי תקרה מעוצבים לבית הפרטי או לדירת המגורים. כל דגמי המאווררים של החברה ניתנים להתאמה אישית על פי בחירת הלקוחות, וזאת במסגרת בחירת צבע גוף המאוורר, צבע הכנפיים וצבע מוט התלייה. כמו כן, תוכלו לבחור את אורך הלהב בהתאם לגודל החלל בו תהיו מעוניינים להתקין את המאוורר. מעבר לכל אלו, חשוב לציין שחברת fly מאווררים היא החברה היחידה בישראל המייצרת ומשווקת מאווררי תקרה עם אפליקציה ייעודית המאפשרת השגת שליטה מלאה על פעולת המאוורר מכל מקום ובכל רגע דרך הטלפון החכם, וזאת בנוסף לאפשרות העומדת בפניכם להתממשקות מלאה של המאוורר עם מערכות בית חכם.

מאמרים נוספים

להתחלת השיחה
💬 איך אפשר לעזור?
היי 👋 כאן נציג של Fly Fans,
איך אפשר לעזור לך?