עד 30% הנחה באתר | כולל כפל מבצעים

חייגו אלינו:

03-9430421

fly מאווררים - מאווררי תקרה מעוצבים וחכמים

בלוג

סדרת מאווררי תקרה עם אפליקציה ייעודית

סדרת מאווררי תקרה עם אפליקציה ייעודית

מחפשים אחר מאווררי תקרה חכמים המגיעים עם אפליקציה ייעודית לשליטה מלאה בפעולת האוורור? זה הזמן להכיר את סדרת מאווררי התקרה של fly, החברה היחידה בישראל עם אפליקציה ייעודית לשליטה חכמה בכל הדגמים!

העידן הדיגיטלי והטכנולוגי בו אנו חיים, מאפשר לכל אחד ואחת מאיתנו, ליהנות מסביבת מגורים/עבודה חכמה יותר ונוחה הרבה יותר, וזאת הודות לנוכח הטמעתן של מערכות בית/משרד חכם לשליטה חכמה יותר במוצרי החשמל השונים בסביבת העבודה או המגורים. מערכות חכמות אלו, הופכות את השימוש במוצרי החשמל השונים לנוח יותר ומשתלם הרבה יותר גם בהיבט הכלכלי, וזאת לנוכח העובדה שהן מאפשרות לנו לייעל את אופן השימוש במוצרי החשמל, ובתוך כך, לחסוך מאות עד אלפי שקלים בשנה בהתאם למאפייני השימוש הרלוונטיים לגביכם.

מאווררי תקרה חכמים זה fly

אנחנו ב-fly, המותג המוביל בישראל של מאווררי תקרה חכמים, מאפשרים לכם ליהנות מהיצע הולך וגדל של דגמי מאווררי תקרה עם אפליקציה ייעודית באמצעותה תוכלו ליהנות משליטה מלאה וחכמה על המאוורר דרך הטלפון החכם, ולבצע בין היתר את הפעולות הבאות:

  • פעולת הדלקה/כיבוי של המאוורר
  • תזמון שעות הדלקה וכיבוי של המאוורר
  • שליטה חכמה במהירות סיבוב המאוורר
  • שליטה חכמה בגוף התאורה המותקן במאוורר

ואת כל זה תוכלו לעשות בכל מקום בכל רגע נתון באמצעות האפליקציה הייעודית שפיתחנו עבורכם לצורך כך.

מאווררי התקרה של fly – גם חכמים וגם מעוצבים…

מעבר לעובדה שאנו היחידה בישראל עם אפליקציה ייעודית לשליטה חכמה בכל הדגמים, חשוב לנו לציין שאנחנו גם החברה היחידה בישראל המאפשרת לכם ליהנות משיטת ה-Custom Made להתאמה אישית של צבע הלהב, הגוף וחוט התלייה של המאורר. לרשותנו, דגמים מעוצבים של מאווררי תקרה חכמים המאפשרים לכם ליהנות מהשילוב המושלם בין מאוורר בעיצוב מודרני ויוקרתי לבין מאוורר חכם המגיע עם אפליקציה ייעודית לשליטה חכמה מכל מקום ובכל רגע נתון באמצעות הטלפון החכם שבידיכם.

התקנת מאווררי תקרה חכמים – כל היתרונות

רכישה והתקנה של מאווררי תקרה עם אפליקציה המיוצרים על ידינו, תאפשר גם לכם ליהנות ממספר יתרונות מרכזיים שלא תוכלו למצוא באף חברת מאווררי תקרה אחרת, וביניהם:

  • מאווררי התקרה היחידים בישראל המגיעים עם אפליקציה ייעודית המאפשרת לכם להשיג שליטה מלאה וחכמה על פעולת המאוורר בכל רגע נתון ומכל מקום
  • פתרון אופטימאלי לשומרי שבת לצורך יצירת תרחישי הדלקה וכיבוי מתוזמנים לאורך כל השבת
  • פתרון אופטימאלי לכל אילו מביניכם המעוניינים להדליק את המאווררים בסביבת המגורים/עבודה מרחוק ולהגיע לסביבת עבודה/מגורים נעימה, מאווררת ולא מחניקה
  • פתרון אופטימאלי לצורך ביצוע פעולות הדלקה וכיבוי של מספר גדול של מאווררים ברגע אחד
  • מאווררי תקרה מעוצבים הניתנים להתאמה אישית על פי העדפות הלקוח/ה
  • מאווררי תקרה בעלי מנוע הפועל בטכנולוגיית DC הנחשבת לטכנולוגיה חסכונית יותר באנרגיה
  • 10 שנות אחריות על כל דגמי מאווררי התקרה החכמים המיוצרים על ידינו

בנוסף לכל אלו, תוכלו ליהנות ממעטפת שירות מורחבת המאפשרת לכם ליהנות בין היתר משירותי התקנה ושירותי תמיכה טכנית במידת הצורך.

עשרות דגמים של מאווררי תקרה מעוצבים וחכמים לקניה מקוונת

באתר המכירות שלנו, תוכלו לבצע הזמנה מקוונת של מאווררי תקרה חכמים וליהנות בין היתר מאפשרויות שונות להתאמה אישית של הדגם המעוצב המועדף עליכם, ובתוך כך, ליהנות גם משירות משלוחים חינם ופתרונות שירות לצורך התקנת המאוורר בכל חלל מיועד. בנוסף, אנו מזמינים אתכם לבקר באולם התצוגה המרכזי שלנו הממוקם בחולון, ולהיחשף לכל הדגמים וכל הפיתוחים והחידושים בתחום מאווררי תקרה.

מאמרים נוספים

להתחלת השיחה
💬 איך אפשר לעזור?
היי 👋 כאן נציג של Fly Fans,
איך אפשר לעזור לך?