מבצעי קיץ 2024 | עד 30% הנחה על מגוון מאווררי תקרה

חייגו אלינו:

03-9430421

fly מאווררים - מאווררי תקרה מעוצבים וחכמים

בלוג

הכינו את הבית לקיץ עם מאווררי תקרה חכמים

הכינו את הבית לקיץ עם מאווררי תקרה חכמים

הקיץ כבר כאן וזה הזמן להתחדש במאוורר תקרה חכם של חברת fly fans, המאוורר היחיד המגיע עם אפליקציה ייעודית לשליטה על פעולת האוורור דרך הנייד.

מאווררי התקרה חוזרים לאופנה והם יפים יותר, מעוצבים יותר וחכמים הרבה יותר. אם גם אתם רוצים ליהנות מקיץ מרענן ואוורירי במיוחד, זה הזמן להכיר את קולקציית המאווררים החדשה של חברת fly fans המתמחה בתהליכי פיתוח, ייצור ושיווק של מאווררים מודרניים המגיעים עם אפליקציה ייעודית באמצעותה תוכלו לשלוט בפעולת המאוורר דרך הנייד.

מה חשוב לדעת על מאווררי התקרה החכמים של חברת fly fans?

מאווררי התקרה המודרניים המיוצרים על ידי חברת fly fans, מגיעים עם מנוע DC הנחשב למנוע חסכוני בעל יעילות אנרגטית גבוהה. עובדה זו הופכת את פעולת האוורר באמצעות מאווררי תקרה לפעולה צרכנית משתלמת במיוחד בעיקר לנוכח העלייה המתמדת במחירי החשמל ויוקר המחייה בישראל. המנוע החסכוני מאפשר לכם ליהנות גם מעוצמה חזקה והוא מפעיל את המאוורר בהתאם ל-6 דרגות עוצמה שונות.
בנוסף, חשוב לציין שמדובר במאווררי תקרה בעלי פעולת אוורור שקטה במיוחד המגיעים במחבר גדול ומרשים של דגמים יוקרתיים. מה עניין האפליקציה אתם שואלים? אז חשוב להבין שבאמצעות האפליקציה הייעודית של מאווררי התקרה, תוכלו לשלוט באופן מלא בכפתורי ההפעלה והכיבוי של המאוורר.

הקיץ הזה, הרבה יותר משתלם לעבור למאווררי תקרה

בזמן שמחירי החשמל עולים וכפועל יותר מכך פעולת המיזוג מתייקרת, אתם מוזמנים ליהנות ממשב רוח מרענן וצונן באמצעות מאווררי התקרה המודרניים של חברת fly fans. המנוע החסכוני באנרגיה בשילוב המראה העיצובי המרשים של דגמי מאווררי התקרה החדשים, יאפשרו גם לכם ליהנות מקין מרענן וחסכוני. את הדגמים המעוצבים של מאווררי התקרה החדשים, ניתן להתאים לכל חלל מגורים או חלל משרדי, כאשר פעולת ההתקנה היא פשוטה ומהירה והיא ניתנת ליישום על ידי חשמלאי מוסמך. קולקציית מאווררים החדשה של חברת fly fans כוללת בתוכה מאווררי תקרה לסלון המגורים, לחדרי השינה, ליחידת ההורים, למטבח, למרפסת, לחדר הישיבות במשרד ולכל חלל אחר, כאשר ניתן לבחור את צבע הכנפיים, את צבע גוף המאוורר ואת האפשרות לדגמים עם או בלי מנורה מובנית.

fly fans, מאוורר תקרה חכם עם אפליקציה

האפליקציה של מאווררי התקרה של חברת fly fans, תאפשר גם לכם לבצע מגוון רחב של פעולות דרך הנייד, ביניהם:

  • הפעלה או כיבוי של המאוורר
  • בחירה בין 6 דרגות עוצמה שונות
  • שליטה בכיוון סיבוב הכנפיים
  • הפעלה וכיבוי של התאורה במאוורר כולל שליטה על עוצמת וצבע האור
  • תזמון זמני הפעלה וכיבוי

וזאת בנוסף ליצירת תחרישי הפעלה חכמים המאפשרים לכם בין היתר לבצע פיקוד קולי על המאוורר, לתזמן את הפעלת המאוורר בהתאם לתנאי מזג האוויר ועוד.

מאווררי תקרה שיודעים לתת עבודה…

העובדה שמאווררי התקרה של חברת fly fans ניתנים להפעלה באמצעות 6 דרגות עוצמה שונות, מאפשרת לכם ליהנות ממשב רוח מרענן לאורך כל שעות היום והלילה בהתאם לתנאי מזג האוויר, גם בימים חמים במיוחד. כמו כן, חשוב לציין שמאווררי התקרה של fly fans יכולים לשמש אתכם לאורך כל ימות השנה, כאשר במהלך חודשי החורף תדרשו להחליף את תנועת הסיבוב של הכנפיים וליהנות מפעולת דחיסה של האוויר כלפי מטה.

אם גם אתם רוצים להבטיח לעצמכם מוצר חשמלי חסכוני לאוורר סביבת המגורים או סביבת העבודה המשרדית, זה הזמן להכיר את קולקציית מאווררי התקרה החדשה של חברת fly fans וליהנות גם מחיסכון וגם ממוצר פרקטי שיודע לתת עבודה.

מאמרים נוספים

להתחלת השיחה
💬 איך אפשר לעזור?
היי 👋 כאן נציג של Fly Fans,
איך אפשר לעזור לך?