עד 30% הנחה באתר | כולל כפל מבצעים

חייגו אלינו:

03-9430421

fly מאווררים - מאווררי תקרה מעוצבים וחכמים

בלוג

חלומות מתוקים ובריזות קרירות: מאווררי תקרה לחדרי שינה וילדים

חלומות מתוקים ובריזות קרירות: מאווררי תקרה לחדרי שינה וילדים

מה הם היתרונות הנלווים להתקנת מאווררי תקרה בחדרי ילדים, נוער ויחידות הורים ומה חשוב לדעת על מאווררי התקרה המודרניים? על כך ועוד בכתבה שלפניכם.

מאווררי תקרה המשמשים כאמצעי ליצירת משבי רוח נעימים וקרירים בתוך החלל בו הם מותקנים, יכולים בהחלט לשדרג לכם את סביבת המגורים, וזאת לנוכח העובדה שהם מגיעים במגוון מרשים של עיצובים. כמו כן, מאווררי התקרה המודרניים המשווקים כיום בשוק, יעילים יותר מבחינה אנרגטית מהדגמים הישנים של מאווררי התקרה, ובתוך כך, הם מאפשרים לכם ליהנות מחיסכון משמעותי בכל הנוגע לקירור ומיזוג סביבת המגורים.

מאווררי תקרה מודרניים לחדרי שינה – כל היתרונות

התקנה של מאוורר תקרה לחדר שינה הורים, ילדים או בני נוער, תאפשר גם לכם ליהנות ממגוון רחב של יתרונות שכל אחד מהם הוא פועל יוצא של מאפייני המאוורר המודרני, כאשר ברשימת היתרונות תוכלו למצוא:

  • מאוורר פונקציונאלי המגיע עם מנוע עוצמתי בטכנולוגיית DC שמצד אחד מאפשרת לכם ליהנות מחיסכון משמעותי בצריכת החשמל לצרכי קירור ומיזוג חדר השינה, ומצד שני, מאפשרת לכם ליהנות מדרגות עוצמה שונות בהתאם לצרכי הקירור המועדפים עליכם.
  • מאוורר תקרה דקורטיבי ומרשים ביופיו היכול להיות מותאם לכל סגנון עיצובי – מאווררי תקרה מודרניים מתאפיינים בעיצוב עכשווי היכול להיות מותאם לסגנונות עיצוב שונים של חדרי שינה, ואין זה משנה אם מדובר ביחידת הורים, חדר ילדים או חדר שינה לבני נוער. בדגמים מסוימים של מאווררי התקרה, תוכלו לבחור את צבע גוף המאוורר, צבע הכנפיים וצבע מוט התלייה, ותוך כך, להתאים את המאוורר גם לצבע הדומיננטי של החדר.
  • מאווררים עם גופי תאורה איכותיים – התקנה של מאוורר תקרה לחדר שינה, תאפשר לכם ליהנות גם מגוף תאורה איכותי ודקורטיבי המשתלב בסגנון העיצובי של החדר.

מעבר לכל אלו, חשוב לציין שמאווררי התקרה המודרניים מתאפיינים בפעולה שקטה במיוחד, וזאת בניגוד מוחלט לדגמים הישנים של מאווררי התקרה שפעולתם לוותה ברעש בלתי פוסק בהתאם למהירות סיבוב הכנפיים.
נעים ומרשים לאורך כל ימות השנה

מאווררי תקרה מודרניים מתאפיינים במראה עיצובי מרשים אותו ניתן להתאים לאופי העיצובי של חדר השינה באמצעות דגמים שונים של המאוורר ובאמצעות התאמה אישית של צבע גוף המאוורר, הכנפיים ומוט התלייה. כמו כן, תוכלו לבצע התאמה מדויקת בין גודל המאוורר לבין גודל חדר השינה, כאשר התאמה בין גודל המאוורר ביחס לגודל החדר, תאפשר לכם ליהנות מתפוקה מיטבית של המאוורר בכל מזג אוויר. חשוב לציין שמאווררי התקרה מיועדים לשימוש גם בחודשי הקיץ לצרכי יצירת משב רוח נעימה וקרירה בחלל החדר וגם לחודשי החורף לצורך דחיסת אוויר חם למטה באמצעות סיבוב כיוון הכנפיים. כפועל יוצא מכך, תוכלו ליהנות ממוצר מרשים המספק לכם אוויר נעים לאורך כל ימות השנה.

מאווררי תקרה לחדרי ילדים

התקנה של מאוורר תקרה לחדר ילדים יכולה להיעשות גם בחדרי ילדים בהם קיים מזגן וגם בחדרים בהם לא קיים מזגן. בשני המקרים, השימוש במאוורר תקרה יעיל יותר מבחינה אנרגטית ויכול לחסוך לכם מאות שקלים בשנה בצריכת החשמל. כמו כן, התקנה של מאוורר תקרה לחדר ילדים תאפשר לילדיכם ליהנות ממשבי רוח נעימים וקרירים במהלך היום והלילה, ובתוך כך, לשפר את איכות השינה שלהם. בנקודה זו נציין שוב שמאווררי התקרה המודרניים מתאפיינים בפעולה שקטה שאינה מפריעה לילידכם לשחק, לישון או להתרכז בשיעורי הבית וכדומה.

fly מציגה: קולקציה חדשה של מאווררי תקרה מודרניים לחדרי השינה

fly מאווררים המתמחה בתהליכי פיתוח וייצור של מאווררי תקרה מודרניים, תוכלו למצוא היצע מרשים ודקורטיבי של מאווררי תקרה לסביבת המגורים, וביניהם, דגמים שונים של מאווררי תקרה המיועדים מלכתחילה ליחידות הורים, לחדרי ילדים ולחדרי בני נוער. מאווררי התקרה של fly, מעבר לעובדה שהם מאווררים מעוצבים הניתנים להתאמה אישית על פי צבע גוף המאוורר, הכנפיים ומוט התלייה, הם גם מאווררים חכמים הניתנים להפעלה דרך הטלפון החכם באמצעות אפליקציה ייעודית. כמו כן, חשוב לציין שמדובר במאווררים מודרניים עם מנוע DC עוצמתי המאפשר לכם ליהנות מ-6 רמות עוצמה שונות אותן ניתן להתאים לתנאי מזג האוויר ושעות ההפעלה של המאוורר.

מאמרים נוספים

להתחלת השיחה
💬 איך אפשר לעזור?
היי 👋 כאן נציג של Fly Fans,
איך אפשר לעזור לך?