עד 30% הנחה באתר | כולל כפל מבצעים

חייגו אלינו:

03-9430421

fly מאווררים - מאווררי תקרה מעוצבים וחכמים

בלוג

לנצח את החום: המדריך האולטימטיבי להתקנת מאוורר תקרה עבור הפרגולה שלך

לנצח את החום: המדריך האולטימטיבי להתקנת מאוורר תקרה עבור הפרגולה שלך

בעלי גינה או מרפסת עם פרגולה? זה הזמן לדעת הכול על התקנת מאווררי תקרה לפרגולה

מאווררי תקרה יכולים לשמש אתכם ליצירת משבי רוח נעימים וקרירים בכל סביבת המגורים ובית העסק, לרבות, חללים מקורים באמצעות פרגולה, כאשר התקנת מאוורר תקרה לפרגולה, יכולה לסייע לכם לנצח את החום השורר מתחת לפרגולה וליהנות ממגוון רחב של יתרונות נוספים עליהם נרחיב בהמשך.

התקנת מאוורר תקרה בשטח הפרגולה – מה חשוב לדעת?

בדומה להתקנת מאווררי תקרה בחדרי מגורים, גם התקנה של מאווררי תקרה בפרגולות, חייבת להיעשות באמצעות חיבור לנקודת חשמל. על מנת לכסות את שטח הפרגולה בצורה האופטימאלית ביותר באמצעות מאוורר התקרה, קיימת חשיבות רבה להתאמת גודל הלהבים של המאוורר לגודל הפרגולה והשטח אותו היא מכסה. כיום, תוכלו ליהנות מהיצע גדול של מאווררי תקרה בגדלי להבים שונים החל מ-32 אינץ ועד 60 אינץ, דבר המאפשר לכם לכסות באופן המיטבי ביותר גם פרגולות קטנות יחסית וגם פרגולות עם כיסוי שטח גדול יותר של למעלה מ-15 מ”ר.

כמו כן, חשוב לדעת שהתקנת מאוורר תקרה לפרגולה יכול להיעשות באמצעות דגמים שונים של מאווררי תקרה, כאשר הדגמים המומלצים יותר הם אלו הפועלים באמצעות מנוע DC הנחשב למנוע עוצמתי יותר באופן הפעולה שלו וחסכוני הרבה יותר בצריכת החשמל שלו בהשוואה לדגמי מאווררי תקרה הפועלים באמצעות מנוע AC.

מאווררי תקרה לפרגולה עם תאורה ושלט

כיום, תוכלו ליהנות מהיצע מרשים של מאווררי תקרה המגיעים עם גוף תאורה מובנה ועם שלט. מאוורר תקרה עם שלט מאפשר לכם לשלוט בתפעול המאוורר מרחוק וליהנות מהישיבה במרפסת או בגינה תחת הפרגולה מבלי להידרש לקום מהכיסא על מנת לכבות או להפעיל את המאוורר. מאווררי תקרה עם שלט, הם בדרך כלל מאווררי תקרה חדישים המאפשרים לכם ליהנות מ-6 רמות שונות של עוצמת אוורור.

אם כך, מהו מאוורר תקרה חכם?

מאווררי תקרה חכמים הם הגדרה כוללת לדגמים שונים של מאווררי תקרה מעוצבים המגיעים עם אפליקציה ייעודית המאפשרת שליטה מלאה בתפעול המאוורר דרך הטלפון החכם. מאוורר תקרה חכם יכול להתממשק גם למערכת בית חכם, ובתוך כך, להשיג שליטה על פעולת האוורור בדרכים נוספות הקיימות במערכות השונות של מערכת בית חכם.

מה הם היתרונות הנלווים להתקנת מאוורר תקרה לפרגולה?

התקנת מאווררי תקרה בשטח הפרגולה במרפסת או בגינה, תאפשר גם לכם ליהנות מהיתרונות הבאים:

  • מוצר חשמלי המאפשר לכם ליהנות ממשבי רוח קרירים ונעימים במהלך חודשי הקיץ ומאופציה לדחיסת אוויר חם במהלך חודשי החורף.
  • מוצר חשמלי המתאפיין ביעילות אנרגטית, דבר הבא לידי ביטוי בחיסכון משמעותי בצריכת החשמל שלו
  • אלמנט דקורטיבי הניתן להתאמה אישית על פי הסגנון העיצובי של החלל המקורה באמצעות פרגולה
  • מאוורר תקרה עוצמתי המפוגג תנאי חום קשים במיוחד באמצעות משבי רוח קרירים ונעימים
  • מאווררי תקרה עם גוף תאורה חכמה המאפשר שליטה על עוצמת וצבע התאורה

וזאת לצד יתרונות נוספים ההופכים את מאווררי התקרה לפרגולה למוצר חובה בכל סביבת מגורים.

חברת fly מאווררים מציגה: מאווררי תקרה חכמים לגינות ומרפסות

חברת fly מאווררים עוסקת ומתמחה בתהליכי פיתוח, עיצוב וייצור של מאווררי תקרה מודרניים המתאפיינים גם בעיצוב חדשני וגם בתפקוד מיטבי של מזג אוויר. מאווררי התקרה של החברה מגיעים עם מנועי DC עוצמתיים ועם 6 דרגות עוצמה שונות. כמו כן, חשוב לציין שהחברה הינה היחידה בישראל המייצרת מאווררי תקרה חכמים המגיעים עם אפליקציה ייעודית לשליטה מלאה בתפעול המאוורר דרך הטלפון החכם.

יתרון משמעותי נוסף של מאווררי התקרה מבית fly מאווררים, טמון בעבודה שמדובר במאווררי תקרה מעוצבים הניתנים להתאמה אישית על פי צבע הלהבים, צבע גוף המאוורר וצבע חוט התלייה, וכל זאת מתוך מבחר אפשרויות לבחירת הצבע.

כל דגמי המאווררים של חברת fly מגיעים עם 10 שנות אחריות על המנוע ושנת אחריות על יתר מרכיבי המאוורר, כאשר כל הדגמים מיוצרים מחומרי גלם איכותיים, לרבות, דגמי מאוורר תקרה מעץ מלא. אם גם אתם רוצים להנעים את השהות שלכם תחת הפרגולה וליהנות מאוויר קריר ונעים גם בימים חמים במיוחד, אנו ממליצים לכם להכיר מקרוב את מאווררי התקרה לפרגולה של חברת fly.

מאמרים נוספים

להתחלת השיחה
💬 איך אפשר לעזור?
היי 👋 כאן נציג של Fly Fans,
איך אפשר לעזור לך?