עד 30% הנחה באתר | כולל כפל מבצעים

חייגו אלינו:

03-9430421

fly מאווררים - מאווררי תקרה מעוצבים וחכמים

בלוג

מאווררי תקרה חכמים מבית fly

מאווררי תקרה חכמים מבית fly

מחפשים אחר הדבר הבא בתחום מאווררי התקרה? רוצים ליהנות מהדגמים המעוצבים והאיכותיים ביותר של מאווררי תקרה? זה הזמן להכיר את סדרת מאווררי התקרה החכמים של חברת פליי מאווררים.

חברת fly המתמחה בתהליכי תכנון, עיצוב וייצור של מאווררי תקרה, רצפה וקיר, היא החברה היחידה בישראל המאפשרת לכם ליהנות מדגמים שונים של מאווררי תקרה חכמים הניתנים להפעלה באמצעות אפליקציה ייעודית המותקנת בטלפון החכם שברשותכם. מאווררי התקרה החכמים של חברת fly מגיעים עם מנוע חזק הפועל בטכנולוגיית DC הנחשבת לטכנולוגיה הטובה ביותר למאווררי תקרה, וזאת לנוכח העובדה שמדובר במנוע עם דירוג אנרגטי גבוה המאפשר לכם ליהנות מחיסכון משמעותי בצריכת החשמל של המאוורר. מעבר לכל אלו, מאווררי התקרה החכמים של חברת fly, מגיעים בעשרות דגמים עיצוביים שונים הניתנים להתאמה אישית על פי החלל המיועד להתקנה ובהתאם לבחירת צבע הלהב, גוף המאוורר וחוט התלייה על ידי הלקוחות.

מאווררי תקרה חכמים מבית fly מאווררים – כל היתרונות

רכישה והתקנה של מאווררי תקרה חכמים המיוצרים על ידי חברת פליי מאווררים, תאפשר גם לכם ליהנות ממגוון רחב של יתרונות ההופכים את השימוש במאוורר למהנה יותר ונוח הרבה יותר, וביניהם:

  • שליטה מלאה על עוצמת הסיבוב של המאוורר עד 6 דרגות
  • אפשרות ממשית לביצוע פעולת הדלקה/כיבוי של המאוורר מכל מקום ובכל רגע נתון
  • אפשרות ממשית ליצירת תרחיש הדלקה וכיבוי מתוזמנים של המאוורר
  • שליטה מלאה על עוצמת האור וצבע האור בדגמים בהם מותקן גוף תאורה במאוורר

בנוסף, תוכלו ליהנות מעשרות דגמים מעוצבים של מאווררים חכמים ההופכים כל חלל בו הם מותקנים לחלל מעוצב יותר ומרשים הרבה יותר.

חשוב לנו שתדעו: האפליקציה הייעודית של חברת fly מותאמת לכל הדגמים של מאווררי התקרה המיוצרים על ידי החברה, כאשר השגת השליטה מאפשר לכם להדליק או לכבות מספר גדול של מאווררי תקרה בעת ובעונה אחת דרך האפליקציה.

מאווררי תקרה חכמים ומעוצבים זה fly

כחברה היחידה בישראל המאפשרת לכם ליהנות ממאווררי תקרה מעוצבים בהתאמה אישית ומסדרת מאווררי תקרה חכמים המגיעים עם אפליקציה ייעודית לשליטה מלאה וחכמה בפעולת המאוורר, חברת fly נחשבת לחברה המובילה בישראל בתחום מאווררי התקרה. מוצרי החברה מותאמים גם לסביבת המגורים המודרנית וגם לסביבת העבודה, לרבות, משרדים, חנויות ובתי עסק בתחום האירוח והתיירות ממתחמי צימרים ואולמות אירועים ועד לבתי מלון.

בחברת fly פועלת מחלקה ענפה של קשרי לקוחות הפועלת אל מול כל לקוחות החברה, פרטיים, עסקיים ומוסדיים כאחד, כאשר פתרונות השירות המוצעים לכם בחברה, מאפשרים לכם להתאים את גודל וסוג המאוורר בהתאם לגודל החלל המיועד להתקנתו ובהתאמה מלאה לסגנון העיצובי המועדף עליכם ביותר.

בנוסף, תוכלו ליהנות משירותיה של מחלקת התקנות מקצועית הפועלת בחברה, וזאת לצד שירותי תמיכה המוענקים לכם על ידי צוות מתוגבר של טכנאי מאווררי תקרה.

מאווררי תקרה פונקציונאליים ואיכותיים בעלי עמידות לאורך שנים

מוצרי החברה, מיוצרים מחומרי גלם איכותיים ובשיטות ייצור מתקדמות תחת פיקוח מתמיד של בקרת איכות. עובדה זו הופכת את מאווררי התקרה של חברת fly למאווררי איכות בעלי עמידות לאורך שנים. בנוסף, כל מאווררי התקרה המיוצרים ומשווקים על ידי החברה מגיעים עם תעודת אחריות ל-10 שנים.

אם גם אתם רוצים להבטיח לעצמכם מאווררי תקרה איכותיים בעלי עמידות לאורך שנים, וליהנות מעשרות דגמים מעוצבים הניתנים להתאמה אישית, זה הזמן להכיר את סדרת מאווררי התקרה החכמים של חברת fly ולהבטיח לעצמכם משב רוח מרענן ונעים בכל הפעלה.

מאמרים נוספים

להתחלת השיחה
💬 איך אפשר לעזור?
היי 👋 כאן נציג של Fly Fans,
איך אפשר לעזור לך?