עד 30% הנחה באתר | כולל כפל מבצעים

חייגו אלינו:

03-9430421

fly מאווררים - מאווררי תקרה מעוצבים וחכמים

בלוג

לנצח את החום: 5 סיבות משכנעות להתקין מאוורר תקרה במרפסת שלכם

לנצח את החום: 5 סיבות משכנעות להתקין מאוורר תקרה במרפסת שלכם

בעלי מרפסות שמש או נוף? זה הזמן לדעת הכול על היתרונות הנלווים להתקנת מאווררי תקרה במרפסות.

מרפסות הן תופסת מפנקת לכל סביבת מגורים, ואין זה משנה אם מדובר במרפסת נוף או שמש. בשני המקרים, המרפסת מהווה חלל מגורים כיפי ומפנק לישיבה במהלך שעות היום, הערב והלילה ובהתאם לגודלה היא יכולה לשמש אתכם גם למטרות אירוח.

התקנת מאווררי תקרה במרפסת – כל היתרונות

אם גם אתם אוהבים לשהות במרפסת הביתית העומדת לרשותכם, אנו ממליצים גם לכם להתקין מאוורר תקרה מודרני ומעוצב בתקרת המרפסת, ובתוך כך, ליהנות מ-5 יתרונות משמעותיים שכל אחד מהם מהווה סיבה מצוינת עבורכם להתקנת המאוורר.

  • בריזה מפנקת לאורך כל שעות היום ובכל מזג אוויר – אחד מהיתרונות המובהקים של מאווררי תקרה טמון בעובדה שמדובר במוצר חשמלי אידיאלי ליצירת משבי רוח נעימים וקרירים בחודשי הקיץ ודחיסת אוויר חם במהלך חודשי החורף. כפועל יוצא מכך, כל מאוורר תקרה יכול לשמש אתכם לאורך כל ימות השנה לצורך יצירת בריזה נעימה בהתאם לעונת השנה ומזג האוויר.
  • מוצר חשמלי חסכוני בצריכת אנרגיה – מאווררי תקרה, בניגוד למערכות מיזוג אוויר, נחשבות למוצר חשמלי חסכוני, דבר המאפשר לכם לשבת במרפסת, ליהנות ממשבי רוח נעימים ולחסוך בהוצאות החשמל. הישיבה במפרסת תחת מאוורר תקרה בימות הקיץ החמים, חוסכת את הצורך בהפעלת מערכת המיזוג בתוך שטח הבית, ובעיקר בשעות הערב במהלכן הלחות עולה.
  • מוצר דקורטיבי היכול להתאים לכל סגנון עיצובי של מרפסות נוף או שמש – הדגמים המעוצבים של מאווררי התקרה המודרניים המיועדים למרפסת, מאפשרים לכם ליהנות מהיצע מרשים של עיצובים, דבר הפותח בפניכם אפשרויות דקורטיביות לעיצוב המרפסת. השילוב של מאוורר תקרה מעוצב במרפסת לצד הנוף הנשקף מתוך המרפסת הוא ללא ספק שילוב מנצח של סטייל ואיכות חיים.
  • מאוורר תקרה חכם שאינו מצריך אתכם לקום ממערכת הישיבה במרפסת – הדגמים המתקדמים של מאווררי התקרה החכמים, מגיעים עם שלט רחוק המאפשר לכם לשלוט במאוורר מבלי לקום מהכיסא הנוח שלכם במרפסת.
  • מאורר תקרה עם גוף תאורה מרכזי – מאוורר תקרה למרפסת הוא ברוב המקרים מאוורר תקרה המשלב בתוכו גוף תאורה חכמה. גוף זה מאפשר לכם ליהנות מתאורה מספקת בשטח המרפסת בהתאם לגודלה.

מאוורר תקרה למרפסת – באיזה גודל?

כאשר אתם רוכשים מאוורר תקרה למרפסת חשוב להתייחס לגודל המאוורר ולאורך הלהבים (כנפיים). כיום, תוכלו ליהנות מדגמים מעוצבים של מאווררי תקרה הניתנים להתאמה מיטבית לכל גודל חלל בו אתם בוחרים להתקין את המאוורר. למרפסות קטנות יותר ניתן להסתפק במאוורר בגודל כנפיים של 32 אינץ’, וככל שהמרפסת היא גדולה יותר כך מומלץ לרכוש מאוורר תקרה עם גודל להבים גדול יותר.

גודל הלהבים נע כיום מ-32 אינץ’ ל-60 אינץ”, כאשר מאווררי תקרה בגודל להבים של 48 אינץ’ ואילך מותאמים לחללים בגודל של 13 מ”ר ומעלה. בנקודה זו חשוב לציין שרוב המרפסות בארץ הן בגודל של 12 מ”ר, ולכן, מומלץ לרכוש מאווררי תקרה בגודל להבים של 42 או 48 אינץ”.

חברת fly מציגה: מאווררי תקרה חכמים למרפסות

חברת fly מאווררים היא אחת מהחברות המובילות בישראל בכל הקשור לתהליכי פיתוח, עיצוב וייצור של מאווררי תקרה מודרניים המותאמים לכל סביבת המגורים או העבודה. דגמי המאווררים של החברה משלבים בין מראה דקורטיבי מרשים ביופיו לבין מוצר פונקציונאלי עם תפוקת עבודה מיטבית. כל דגמי המאווררים של החברה מגיעים עם מנוע DC עוצמתי וחסכוני בצריכת החשמל ובכל הדגמים תוכלו למצוא אפשרות ל-6 רמות עוצמה משתנות של גוף המאוורר ומהירות סיבוב הכנפיים. יתרון מרכזי נוסף של דגמי המאווררים של החברה בא לידי ביטוי בהתאמה העיצובית של צבע הכנפיים, צבע גוף המאוורר וצבע מוט התלייה, כאשר עומדת לרשותכם האפשרות לבחור את הצבע המועדף עליכם מבין מספר חלופות. מעבר לכל אלו, חשוב לציין שחברת fly מאווררים היא החברה היחידה בישראל המאפשרת לכם ליהנות מדגמים שונים של מאוורר תקרה חכם המגיע עם אפליקציה ייעודית להשגת שליטה מלאה על תפעול המאוורר וגוף התאורה המובנה באמצעות הטלפון הנייד. אפליקציה זו תסייע לכם בין היתר לתזמן את שעות הפעילות של המאוורר.

מאמרים נוספים

להתחלת השיחה
💬 איך אפשר לעזור?
היי 👋 כאן נציג של Fly Fans,
איך אפשר לעזור לך?