עד 30% הנחה באתר | כולל כפל מבצעים

חייגו אלינו:

03-9430421

fly מאווררים - מאווררי תקרה מעוצבים וחכמים

בלוג

מאווררי תקרה מעוצבים בהתאמה אישית מלאה!

מאווררי תקרה מעוצבים בהתאמה אישית מלאה!

מאווררי תקרה מעוצבים הפכו בשנים האחרונות לאחד מהטרנדים הבולטים בכל הנוגע לאבזור סביבת המגורים והעבודה כאחד, במוצרי חשמל מעוצבים ותכליתיים, המאפשרים לכם ליהנות גם מחיסכון אנרגטי בכל הנוגע לצריכת החשמל וגם מאלמנט דקורטיבי המשדרג את סביבת המגורים/עבודה. כאשר מדברים על מאווררי תקרה מעוצבים, מדברים למעשה על היצע הולך וגדל של דגמי מאווררים המיועדים לתלייה, כאשר חלק מהדגמים ניתנים להתאמה אישית מלאה על פי דרישת הלקוחות ובהתאם למספר מאפיינים של החלל בו תרצו למקם את המאווררים.

התקנת מאווררים מעוצבים בסביבת המגורים/עבודה – כל היתרונות

התקנה של מאוורר תעוצב בסביבת המגורים או העבודה, יכולה להיעשות ממספר סיבות שונות שכל אחת מהווה יתרון מרכזי הנלווה לפעולת ההתקנה, כאשר ברשימת היתרונות המרכזיים תוכלו למצוא:

  • מוצר חשמלי המתאפיין ברמת דירוג גבוהה של חיסכון אנרגטי
  • חיסכון משמעותי בצריכת החשמל לנוכח העובדה שנעשה פחות שימוש במערכת המיזוג הביתית/משרדית
  • מאוורר פונקציונאלי בעל פעולה שקטה
  • מאוור תקרה המאפשר שימוש גם בחודשי החורף לצורך חימום החלל באמצעות שינוי כיוון כנפי המאוורר

וכמובן, תוספת דקורטיבית לחלל המגורים/עבודה.

מאווררי תקרה מעוצבים – כל הדגמים

כפי שציינו למעלה, כיום, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של מאווררי תקרה מעוצבים אותם ניתן להתאים לגודל ואופי החלל המיועד להתקנה. דגמים של מאווררי תקרה מעוצבים כוללים בין היתר מאווררים עם 2,3, 4 ואפילו 5 להבים (כנפיים), כאשר צבע הלהבים מגיע בגוונים של לבן, בז’, שמנת, אפור, שחור וצבע עץ טבעי. כמו כן, תוכלו למצוא דגם של מאוורר תקרה עץ וזאת לצד דגמים של מאווררי תקרה המגיעים עם גוף תאורה דקורטיבי.

מה הם מאווררי תקרה מעוצבים בהתאמה אישית?

מאוורר תקרה מעוצב בהתאמה אישית הוא למעשה מאוורר תקרה שבמסגרת רכישתו עומדת לרשותכם האפשרות לבחור את צבע הלהבים של המאוורר ואת הגוון של גוף המאוורר. כמו כן, תוכלו לבחור בין דגמים מעוצבים של מאווררי תקרה עם או בלי גופי תאורה ולבחור גם את אורך הלהבים בהתאם לגודל השטח אותו אתם מעוניינים לכסות במסגרת התקנתו.

fly מציגה: מאווררי תקרה Custom Made

אצלנו ב-fly, מותג מאווררי התקרה המעוצבים של ישראל, תוכלו ליהנות משיטת התאמה אישית וייחודית של מאווררי תקרה מעוצבים. במסגרת השיטה הייחודית אותה פיתחנו, אנו מאפשרים לכל לקוח/ה לבחור את הדגם המועדף עליו ביותר בהתאם לבחירת צבע גוף המאוורר, צבע הלהב וצבע מוט התלייה. כמו כן, אנו מאפשרים לכם לבחור בין דגמי מאווררים מעוצבים עם או בלי גוף תאורה.

כל מאווררי התקרה שלנו מגיעים בסגנון עיצובי מודרני מוקפד המשדר אווירה יוקרתית בכל חלל בו תבחרו להתקין אותם. לצד זאת, אנו מאפשרים לכם ליהנות מסדרת מאווררי תקרה חכמים המגיעים עם אפליקציה ייעודית המאפשרת לכם ליהנות משליטה מלאה דרך הטלפון החכם בכל הדגמים המעוצבים שלנו.

מאווררי תקרה עם אפליקציה הם ללא ספק הדבר הבא בסביבת המגורים/עבודה המודרנית והחכמה, והם מאפשרים לכם לבצע פעולות שונות דרך האפליקציה, לרבות, פעולת הדלקה וכיבוי של המאווררים מכל מקום, תזמון שעות ההדלקה והכיבוי של המאווררים, שליטה מלאה על עוצמת המאוורר ושליטה מלאה על עוצמת התאורה מגוף התאורה של המאוורר. פעולות אלו יכולות לסייע לכם לייעל את רמת הצריכה האנרגטית של המאווררים וליהנות מחיסכון משמעותי בצריכת החשמל שלהם לאורך זמן.

חשוב לנו שתדעו: כל דגמי המאווררים המעוצבים שלנו משלבים בתוכם מנועי DC הנחשבים למנועי הפעלה איכותיים עם דירוג אנרגטי גבוה יותר בהשוואה למנועי AC.

מאמרים נוספים

להתחלת השיחה
💬 איך אפשר לעזור?
היי 👋 כאן נציג של Fly Fans,
איך אפשר לעזור לך?